Toplantı Karalamaları..

Lisede ve Üniversitede okurken, ders sırasında hem hocayı dinler hem de ders defterlerinin kenarlarına bir şeyler çiziktirirdim..Daha sonra ders çalışırken, bu çizdiğim şeylere tekrardan bakınca, derste anlatılanları çizim üzerinde hatırlardım..Böyle birşey yetenek midir veya başka birşey midir bilemiyorum.. Zaman zaman çeşitli toplantılarda da yine toplantıyı dinlerken, önümdeki kağıtlara birşeyler çizmeye devam ediyorum.. Ve yine o çizdiklerime göz atınca toplantıda konuşulan şeyleri hatırlıyorum.. Bilmiyorum, bu belkide bir delilik alametidir..:))

Geçen gün kü bir toplantı sırasında bu sefer aşağıdaki şeyi çiziktirdim.. İsmi Muhittin Bey olsun..

DSCN0114

About ersansulun

I am freelance photographer, Teacher, Cartoon and Graphics designer.
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın